Romars

2013-04-18
20:46:13

Du är efterlängtad!
Så jävla skönt att de är helg för mig nu!

Har gått runt och trott att det är fredag hela kvällen, men det är bara TORSDAG, Frida förfan! :3
Hahah så jävla keff man får vara, men en annan är ju bäst och får helg idag iallafall! ;D
Åh jag ska inte göra ett skit i helgen, jag bara sooova typ! GAAAH ! Ni förstår seriöst inte hur skönt det ska bli, unna mig lite massage o så! :3 Det ska bli så jävla awesome! :D

Idag i skolan gick det bra förresten, hade ju service, körde desserterna, melonsoppa, och glassbomb! :D så jävla bra blev det! :D
Det gick riktigt bra, plus att jag hjälpte till på förrätterna för att man ska fördriva tiden på bästa sätt! :)
Sen när man skulle hem så ösregnade det så jag blev blöt x2 och svinkall på bussen hem! Inte kul! ):
WÄÄÄ! :c

Men ah,  jag har nog inte mycket mer och säga? Allt är väl som det ska och brukar? :)


P u s s & k r a m
/F
 
Melonsoppa m. annansslasa

Glassbomb!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: