Romars

2013-04-27
22:52:45

How to train your dragon...
Helluuuu!
Idag har man inte alls gjort för mycket, knappt ansträngt sig! ;) haha! 
Nej men jag har spelat sims - typ HELA dagen! :) Bakat kladdkaka, sedan har man typ diskat och sett film, snackat på skype o så! :)
Jag såg filmen, draktränaren - disney film! :'D aaah den va typ awesooome! Världens sötaste svarta drake i den oxå så man blev typ alldeles lycklig! :')
Super bra film! :)

I morgon blir det nog inte alls mycket som händer, jag ska duscha o fixa, sedan ska jag nog sova and stuffs! ;) 
Haha skola på måndag ju, då äre en ganska soft vecka som väntar men ändå en ganska tuff en! Man ska ju fixa studentmiddagen, ledig första maj, en speciell grejs på fredag, men ah, måndag och torsdag vanlig skola! :)
Men ah!

P u s s & k r a m
/F
 
Ser ni sötplutten?! :*

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: