Romars

2013-04-25
22:42:55

Osmidigt bruden! ;c
Hahah hej folket!
Jag är så jävla osmidig! Hade kväll i skolan idag och ah, det gick väl faktiskt bra till en viss del, jag skötte mig och ah, men men... dessvärre finns det ju brister hos andra som jag inte tänker skriva här då det känns fel att uttrycka sådant såhär offentligt och hänga ut folk. Det är inte okej så jag låter bli! Skit samma, jag blev irriterad och gjort är gjort!

Jag brände mig också... jävligt smidiiiiiigt! D: WÄÄÄÄ! hah! Jag orkar seriöst inte!
Sen så fick jag skjuts till bussen! :'D och bussjäveln var sen, det var tvärfullt på bussen och jag kunde inte sova, värdelös och tråkig hemresa...Inte okej! Men skitsamma, nu är det ju faktiskt helg för mig! :D

Ehm... ah nej de var väl inte mycket mer och skriva idag! :) 


 P u s s & k r a m
/F
 
Mums! 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: