Romars

2013-05-06
19:24:25

THH - The Happy Homos
Hej alla! 

Jag tänkte berätta lite om ett projekt/en grupp som jag är med i som min killkompis, Tim startade redan igår faktiskt.
I gruppen är det även två killar till, Sebastian och Johan. :)
Vi alla är Homo eller bisexuella! :) 

Vi har tänkt vi att vi ska hjälpa HBTQ - personer att vara sig själva, komma ut, svara på frågor om sådant och ja sådant! :) Just för att det är viktigt att kunna vara stolt över sig själv och ja känna sig accepterad för den man är, det är ju viktigt att känna sig trygg i vårat samhälle. Alla vet hur jobbigt det är med fördomar och mobbing för att man är annorlunda osv. Så har ni frågor så är det bara att kommentera eller kontakta mig på facebook! :)  
 
Vi alla kommer blogga om THH minst en gång i veckan är det tänkt också, så vi håller er uppdaterade.
Vi kommer fixa till eventuella saker när vi kommer mer på fötter och sådär.
Den informationen kommer, när vi då gjort något. :)
 

Jag heter då Frida för er som då inte vet det.
Jag är 17 år, snart 18 och har varit öppen bisexuell sen jag var 14 år ungefär.
Att komma ut med det är svårt, va så nervös och trodde folk som kände mig, typ kompisar och föräldrar, mest orolig för deras reaktioner. Men dom flesta tog det lugnt. Dock blev jag aldrig riktigt accepterad av min pappa men det är så än idag. Men jag har lärt mig att leva med det.

Men som sagt. Har ni frågor är det bara att ni hör av er! :) 

P u s s & k r a m
/F
 
* Tim ~ Johan ~ Jag ~ Sebastian *
 
 

Kommentarer:
#1: timskoogs

Asbra ju!! :) <3

Svar: Tack Tim! :) <3
Den där bruden

2013-05-06 @ 19:30:16
#2: johan

Detta ska bli så spännande :D

Svar: Oerhört! :D
Den där bruden

2013-05-08 @ 20:26:49
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: