Romars

2013-04-29
19:38:22

Sjuk?
Hej folket!
Mår stört illa och ah, jag venne varför... har ont i huvudet och har inte sovit dåligt, har ätit ordentligt och ah... men mår illa.
Jag har väl haft en dag som gått upp och ned i längder men träffat finaste Frys som kommer hit i morgon helt amazing, sen så är man ledig onsdag, torsdag - på fredag smäller det.
Då blir det helt jävla amazing som sagt... minns ni hemlisen som jag var så glad för när det var första dagen i skolan efter praktiken? Remember? Aja! Jag kommer då att avslöja den på fredag! Åh! <3 

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, jag hör av mig i morgon om jag hinner. Annars får jag önska er en helt awesome valborg! Sup inte ihjäl er, lek inte med elden osv. hah! 

P u s s & k r a m
/F
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: